Artykuł pochodzi ze strony: www.zarki.bip.jur.pl
Adres artykułu: www.zarki.bip.jur.pl/artykuly/6189
Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 poz. 217 t.j.), Wytycznych i Planu Działania Starosty Myszkowskiego – Szefa Obrony Cywilnej Powiatu w zakresie zadań obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w powiecie myszkowskim na rok 2021-2022 oraz zgodnie z wytycznymi Wojewody Śląskiego do gospodarowania sprzętem obrony cywilnej w województwie śląskim z dnia 19 października 2005 roku.
§ 1.
Powołuję Komisję w celu dokonania okresowej inwentaryzacji sprzętu i środków obrony cywilnej zlokalizowanych w magazynie gminnym oraz ewentualnego ich przeklasyfikowania
i wybrakowania w składzie:
1. przewodnicząca komisji – Joanna Męcik
2. członek komisji – Aneta Nowakowska
3. członek komisji – Katarzyna Wawryło
§ 2.
Przeklasyfikowanie – wybrakowanie sprzętu zakończyć do 30.09.2022 r.
§ 3.
Inwentaryzację sprzętu przeprowadzić według stanu na dzień 31.12.2022r.
§ 4.
Wybrakowany sprzęt należy zniszczyć w sposób niekolidujący z przepisami o ochronie środowiska.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.