Artykuł pochodzi ze strony: www.zarki.bip.jur.pl
Adres artykułu: www.zarki.bip.jur.pl/artykuly/5933
Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 poz. 217 t.j.), § 3 pkt. 1 i 14 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin (Dz. U. z 2002, Nr 96, poz. 850) oraz zgodnie z wytycznymi Wojewody Śląskiego do gospodarowania sprzętem obrony cywilnej w województwie śląskim z dnia 19 października 2005 roku.
§ 1.
Powołuję Komisję w celu dokonania okresowej inwentaryzacji sprzętu i środków obrony cywilnej zlokalizowanych w magazynie gminnym oraz ewentualnego ich przeklasyfikowania i wybrakowania w składzie:
1. przewodnicząca komisji – Joanna Jarosz
2. członek komisji – Aneta Nowakowska
3. członek komisji – Joanna Męcik
§ 2.
Przeklasyfikowanie – wybrakowanie sprzętu zakończyć do 30.09.2021 r.
§ 3.
Inwentaryzację sprzętu przeprowadzić według stanu na dzień 31.12.2021r.
§ 4.
Wybrakowany sprzęt należy zniszczyć w sposób niekolidujący z przepisami o ochronie środowiska.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.