Artykuł pochodzi ze strony: www.zarki.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.zarki.bip.jur.pl/artykuly/5721

Koordynator do spraw dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami

Podtytuł: W związku z ustawą z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1062) w Urzędzie Miasta i Gminy w Żarkach powstał Zespół ds. dostępności. Koordynatorem została Anna Stodółkiewicz, tel. 34 314 80 36 wew. 29 e-mail: anna.stodolkiewicz@umigzarki.pl

Członkowie zespołu:
Katarzyna Kulińska-Pluta, tel. 34 314 80 36 wew. 40 e-mail: katarzyna.pluta@umigzarki.pl
Magdalena Wójcik, tel. 34 314 80 36 e-mail: sekretariat@umigzarki.pl
Barbara Maślanka, tel. 34 314 80 36 wew. 32 e-mail: barbara.maslanka@umigzarki.pl

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności oraz Zespołu Roboczego należy w szczególności:

1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami  w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Żarkach.
2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta i Gminy zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy o zapewnieniu dostępności
3. Monitorowanie działalności Urzędu Miasta i Gminy w Żarkach w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.