Artykuł pochodzi ze strony: www.zarki.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.zarki.bip.jur.pl/artykuly/5366

Zarządzenie nr 12/2020

Podtytuł: Zarządzenie nr 12/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Żarki z dnia 3 lutego 2020 roku w sprawie: upoważnienia Kierownika Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żarkach do prowadzenia postępowań w sprawach świadczenia „Dobry start”, a także do wydawania w tych sprawach rozstrzygnięć, w tym decyzji, oraz przekazywania informacji, o której mowa w § 10 ust. 6 programu „Dobry start”.

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 r. (Dz.U.2019.506 t.j.) w związku z § 8 ust. 3 pkt. 1  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start" (Dz. U. z 2018 r., poz. 1061) zarządzam, co następuje:
§ 1
Upoważniam Panią Agnieszkę Pala – Czyż  Kierownika Miejsko - Gminnego  Ośrodka Pomocy Społecznej w Żarkach do:

1/ prowadzenia  postępowań  w sprawach świadczenia dobry strat
2/wydawania rozstrzygnięć w sprawach świadczenia dobry start, w tym decyzji administracyjnych
3/ przekazywania informacji, o których mowa w § 10 ust 6 programu „Dobry start”.

§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.