Artykuł pochodzi ze strony: www.zarki.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.zarki.bip.jur.pl/artykuly/5292

Zarządzenie Nr 92/2019

Podtytuł: Zarządzenie Nr 92/2019 Burmistrza Miasta i Gminy Żarki z dnia 27 listopada 2019r. w sprawie określenia wzorów dokumentów związanych z Rejestrem Instytucji Kultury Gminy Żarki

Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U. 2018 poz. 1983), § 6 ust. 2-4 oraz § 10 ust. 5 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189) zarządzam, co następuje:

§ 1. Dla prawidłowej realizacji obowiązku, dotyczącego prowadzenia Rejestru Instytucji Kultury, określam wzory dokumentów dotyczących tego Rejestru:
1. Wniosek o dokonanie zmian wpisu w Rejestrze Instytucji Kultury, stanowiący załącznik Nr 1 do zarządzenia.
2. Wniosek o wydanie odpisu z Rejestru Instytucji Kultury, stanowiący załącznik Nr 2 do zarządzenia.
3. Odpis pełny z Rejestru Instytucji Kultury, stanowiący załącznik Nr 3 do zarządzenia.
4. Odpis skrócony z Rejestru Instytucji Kultury, stanowiący załącznik Nr 4 do zarządzenia.

§ 2. Wnioski o dokonanie zmian lub o wydanie urzędowo poświadczonych odpisów z Rejestru Instytucji Kultury Gminy Żarki, składa się wg wzorów dokumentów określonych w §1.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.