Artykuł pochodzi ze strony: www.zarki.bip.jur.pl
Adres artykułu: www.zarki.bip.jur.pl/artykuly/5228
W posiedzeniu komisji uczestniczyli jej członkowie oraz goście zaproszeni/lista obecności w załączeniu/.
Obradom przewodniczył Pan Paweł Labocha-przewodniczący komisji.
Porządek posiedzenia:
1.Rozpatrzenie petycji mieszkańców w sprawie nadania nazwy nowo powstającemu osiedlu
2.Sprawy różne,bieżące
ad1.Przewodniczący komisji odczytał petycję mieszkańców w sprawie nadania imienia Świętego Jana Pawła II nowo powstającemu osiedlu, rozpoczynającemu się ul. Koziegłowską poprzez ul. Jagodową ,kończącemu się na ul. Młyńskiej , stanowisko Burmistrza Miasta i Gminy Żarki w przedmiocie petycji/załącznik/ i pismo mieszkańców o powstrzymanie inicjatywy w sprawie nadania nazwy/załącznik/.Po wypowiedziach P. Golik i P. Szczepankiewicza oraz radnych -komisja udała się na wizję na ul. Młyńską i Jagodową, celem rozeznania. Po powrocie , Przewodniczący komisji przedstawił projekt opinii w sprawie rozpatrzenia petycji wraz z uzasadnieniem. Projekt uznaje petycję za zasługującą na uwzględnienie po spełnieniu przesłanek wymienionych w uzasadnieniu.Za przyjęciem projektu głosowali wszyscy członkowie komisji. Projekt uchwały wraz z uzasadnieniem stanowi załącznik do niniejszego protokołu.
ad.2W sprawach bieżących głos zabrali: radny Świerdza zwrócił się o uruchomienie oświetlenia ulicznego w ul. Kolejowej i Łąkowej. Mieszkaniec sołectwa Kotowice D. Szlęk oświadczył, że ponawia skargę na radną Jolantę Cichoń z powodu niemoralnych i nieetycznych wypowiedzi skierowanych do mieszkańca. Druga skarga składana przez D. Szlęka na Burmistrza dotyczy wywieszania banerów polityków kandydujących w wyborach parlamentarnych na obiektach gminnych: ogrodzeniu placu targowego. Burmistrz wyjaśnił, że gmina nie wydawała zgody na wywieszanie plakatów kandydujących w wyborach parlamentarnych na placu targowym; sprawa zostaje przekazana do Straży Miejskiej. Przewodniczący komisji stwierdził, że skarga jest niezasadna: banery wyborcze zostały wywieszone bez zgody tut. urzędu.
Na tym protokoł zakończono.
Protokołowała: PRZEWODNICZYŁ:
B.Ochocka PAWEŁ LABOCHA
insp.ds Rady PRZEWODNICZĄCY KOMISJI